1. L’alumne/a
llegirà i realitzarà el treball segons l’esquema facilitat a continuació de la
rondalla que li corresponga per ordre alfabètic.
2. TREBALL:
A) FITXA
DE LA RONDALLA
TÍTOL DE LA RONDALLA:
- Personatges principals:
- Personatges secundaris:
- Paraules que no coneixes o que t’han resultat curioses:
- Resum:
- Escriu la fórmula de començament de la rondalla:
- Escriu la fórmula d’acabament de la rondalla:
- Digues si t’ha agradat (o no) la rondalla i perquè:
B) TREBALL
SOBRE LA RONDALLA:
- A partir de la rondalla que has llegit, canvia o introdueix un/a personatge nou i explica-la novament.
- Indica les parts (Introducció, nus i desenllaç) de la teua rondalla.
- Fes un llistat d’hipònims o hiperònims que apareguen a la rondalla.
- Busca totes les paraules que tinguen el so de la “s sorda” i fes-ne el llistat.
- Consulta el glossari del llibre i apunta aquelles paraules que no coneixes o que havies escoltat alguna vegada a casa i feia tempa que no escoltaves o llegies. A qui li les havies sentit dir? HI ha alguna paraula del glossari que t’haja cridat especialment l’atenció? Per què?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada